GRUYTER-Talks | Het brein en Brand Identity Growth

GRUYTER-Talks | Het brein en Brand Identity Growth

Welke rol speelt ons onderbewustzijn bij een Brand Identity?

Op donderdag 16 mei duiken we in de wetenschap achter ons brein. Hoe werkt je onderbewustzijn en welke rol speelt dit bij merkbeleving?

 

Cognitief neuropsycholoog Philip Jordanov vertelt hoe je (brein) keuzes maakt en hoe dit beïnvloed wordt door actieve breinpatronen. Twee creatief ondernemers uit De Gruyter Fabriek, Theo van der Meijs van Studio-073 en Bas van Gestel van Kinsmen Collective, nemen je mee in hoe zij in hun werk te maken hebben met beïnvloeding van dat brein en waarom het belangrijk is voor bureaus én opdrachtgevers om optimaal samen te werken aan Brand Identity Growth.

Een ongelofelijk boeiende GRUYTER-Talks! 

Mis hem niet en meld je aan!

Dit event is gratis, maar aanmelden is verplicht i.v.m. beperkte capaciteit. Schrijf je in via de buttom Inschrijven.

Let op! Tijdens deze events worden foto's en/of video's gemaakt die we delen via sociale media. Mocht je bezwaar hebben dat we een foto/video met o.a. jou erop delen, dan horen we dit graag.

2056

Dank voor het invullen

Je bent bijna ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Er is een bevestiging via e-mail naar je onderweg.