Informatieformulier aanvang huur

Wij ontvangen graag je gegevens om de huurovereenkomst op te maken.

Informatieformulier aanvang huur

Hartelijk dank voor je bevestiging om jullie onderneming binnen onze community te vestigen. Om de huurovereenkomst op te maken hebben wij een paar gegevens van je nodig. Zie onderstaande vragen. Hartelijk voor het invullen van het formulier!

nb. Voordat wij de huurovereenkomst op kunnen maken zullen wij je eerst financieel screenen op solvabiliteit binnen het online platform Zkr. (Debiteurzeker) die haar data onder meer ophaalt uit de bij de KvK gedeponeerde financiële jaarcijfers. Op basis van deze cijfers en eventuele opmerkingen c.q. aantekeningen in het dossier stelt  Zkr. volledig geautomatiseerd een financiële beoordeling vast. Op basis van de uitkomst van deze screening, kunnen wij bij een hoger risico, nadere gegevens en/ of een toelichting vragen c.q. aanvullende voorwaarden stellen. 

 

 

Contact gegevens

Naar dit e-mailadres zullen we tevens de functionele service mailings aangaande je huurovereenkomst en informatieve mails inzake events, marketing en community activiteiten versturen.

Facturatie

Naar welk e-mailadres mogen wij de facturen sturen?                        

Contactgegevens voor calamiteiten

Voor zeer urgente zaken ontvangen wij graag jouw gegevens waarop je bereikbaar bent?                        

Postverwerking

Indien beschikbaar op jouw locatie: Voor het melden van binnengekomen pakketten sturen wij je een mail. Op welk e-mailadres wil je dat ontvangen?

Mijn omgeving

Binnen onze locaties gebruiken wij een online-systeem waarin je jouw documenten en de voor jouw locatie relevante documenten in kunt zien. Ook kun je hier meldingen maken over jouw ruimte of locatie. Op welk e-mailadres wil jij een account aan laten maken voor deze omgeving?

Extra e-mailadressen indien gewenst

Functionele service mailings over jouw huurovereenkomst.                        

Informatieve mails over events, marketing en community activiteiten.

Flex- en vergaderruimtes

Op onze locaties bieden wij diverse flex- en vergaderruimtes aan. Op welke e-mailadres wil je een account hebben op jouw flex- en vergaderruimtes omgeving?

Wij vernemen graag op welke social media je actief bent

Tags (elektronische sleutels/tokens)
Om toegang te krijgen tot het terrein en het gebouw gebruiken wij tags. Bij aanvang huur ontvang je minimaal 3 tags. Per 15 m2 VVO extra boven 30 m2 VVO, zijn extra tags inbegrepen. Geef hieronder aan op welke namen je een tag wilt ontvangen en wij zorgen dat ze bij de oplevering klaar liggen. (Voor tags boven de ‘inclusief geleverde tags’ brengen wij € 45,- excl. BTW per tag in rekening).

Wil je meer dan 6 tags bestellen, verwerk dan alle namen in een Excel-bestand en stuur deze via onderstaande button aan ons door.

Cilinder en sleutels voor jouw ruimte
Naast de tags die je aangevraagd hebt om het pand en het terrein te betreden koop je bij ons bij start huur verplicht een cilinder per deur. Wij brengen je éénmalig € 145,- excl. BTW per cilinder in rekening. Bij einde huur krijg je deze cilinder(s) van ons mee.

Heeft jouw ruimte meerdere deuren, dan wordt op de extra deuren een gelijksluitende cilinder geplaatst, indien gewenst met een draaiknop aan de binnenzijde.

Verhuis je intern binnen één van onze locaties dan kunnen wij de cilinder(s) overzetten naar jouw nieuwe ruimte(s). Extra sleutels kan je zelf bijbestellen met het certificaat dat je bij de koopcilinder(s) ontvangt bij oplevering van jouw ruimte. Deze cilinder(s) maken onderdeel uit van een centraal sluitplan van jouw locatie. Een afwijkende c.q. eigen cilinder is dan ook niet toegestaan.

Bedrijfsnaam voor bewegwijzering
Om jouw bezoekers de weg naar jouw ruimte gemakkelijk te laten vinden maken wij gebruik van bewegwijzering. Vul hieronder de bedrijfsnaam en/of handelsnaam in die we mogen gebruiken.

Post verwerking (Indien beschikbaar op jouw locatie)
Bij de receptie van jouw locatie is er voor iedere huurder een postvakje. Je ontvangt bij oplevering 1 sleutel van het toegewezen postvakje.

Welke bedrijfsnaam (of eventueel extra handelsnamen) wil jij op je vakje vermeld hebben?

Profiel op de website
Onze community draagt bij aan het netwerk van de ondernemers. Om die reden is het handig elkaar te leren kennen. Wij presenteren je daarom graag als bedrijf op de website van onze community. Wil jij ook met jouw bedrijf zichtbaar zijn op de community site? Laat het ons weten.

Ja    Nee

Gegevens voor profiel op community website
Geef in maximaal 150 woorden aan welke bedrijfsactiviteiten je uitoefent:

Bedrijfslogo
Om jouw bedrijf op de community website te presenteren hebben we ook jouw logo nodig. Kun je jouw logo via onderstaande upload button aanleveren met de volgende specificaties.

600*300 pixels in png en in zwart/wit

Internet
We hebben op deze locatie een centraal beheerde internetvoorziening. Hierbij zijn een aantal opties voor wat betreft snelheid en inrichting van de verbinding. Om de gewenste internetverbinding van de nieuw gehuurde ruimte voor te bereiden vernemen wij graag wat voor verbinding gewenst is.

Abonnementen (Maak hieronder jouw keuze)
Je kunt kiezen uit de volgende uit de volgende drie (standaard) abonnementen:

Alle abonnementen hebben een managed model waarbij we actief monitoren op de snelheid en kwaliteit van de lijn. Heb je iets anders nodig? We gaan hierover in overleg met je.

We kunnen de lijn op 2 manieren opleveren:
(Maak hieronder jouw keuze)

Routed subnet

Vaak van toepassing bij meerdere werkplekken en/of apparatuur. Ook wanneer je bijvoorbeeld vanaf buiten kantoor een VPN verbinding naar kantoor opzet, een NAS op kantoor hebt staan waar je vanaf buiten verbinding mee maakt of bijvoorbeeld een eigen IP adres moet hebben ten behoeve van ‘whitelisting’ bij klanten en/of leveranciers. Hierbij is in het kantoor aanvullende apparatuur nodig om je eigen netwerk te beheren en aan het internet te koppelen. Bij deze optie krijg je een eigen vast publiek IP adres. De aanvullende kosten hiervoor zijn € 10,- per maand.

VLAN

“Plug and play” Internetverbinding met DHCP server, in kantoor is enkel een switch of access point nodig.

De verbinding brengen we in de ruimte middels een UTP patchpunt. Vervolgens kun je zelf bepalen hoe je het internet verder verdeelt in de ruimte.

Extra diensten
Naast onze dienstverlening bieden wij onze ondernemers nog een aantal extra diensten. Heb je interesse? Vink dan een of meerdere optie(s) aan en wij nemen contact met je op.

Dank voor het invullen

Je bent bijna ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Er is een bevestiging via e-mail naar je onderweg.