Askemo

Askemo

Askemo brengt jouw organisatie in beweging door inzicht te geven in wat je medewerkers en je klanten echt belangrijk vinden.

Askemo (ask for emotions, of: vraag naar sentimenten) is in 2020 geboren uit een gezonde frustratie over lange, saaie en ineffectieve Klanten- en Medewerkerstevredenheidsonderzoeken.

Zeg nou zelf, het is toch verschrikkelijk om die jaarlijkse onderzoeken in te vullen, bovendien happen de uitkomsten van die onderzoeken vooral stof op de plank

Wat een gemiste kans!

Een goed onderzoek kan het verschil maken in het voorkomen van ongewenst en onverwacht verloop van klanten en van medewerkers.

Met dat als uitgangspunt is askemo opgericht, onze 4 kernwaarden zijn:

  1. Laagdrempelig  - Feedback geven en feedback ontvangen moet snel en simpel zijn. 
  2. Regelmatig  - Wij geloven niet in een jaarlijks onderzoek (een heel jaar conclusies trekken op basis van één uitvraag, dat is toch gewoon vreemd?), we geloven ook niet in continu vragen. We geloven wel in een regelmatige uitvraag, waarbij je als organisatie voldoende tijd neemt om resultaten terug te koppelen en in actie te komen.
  3. Relevant  - We stellen vragen die ertoe doen, op dit moment. Vragen die er nu niet toe doen stellen we later, of helemaal niet.
  4. Actiegericht  - Onze onderzoeken zijn gericht op beweging, op actie. We geven concrete actiepunten en inspiratie voor organisaties waar ze vandaag mee aan de slag kunnen.

Bij askemo geen dure consultants, geen ellenlange PDF’s vol met open deuren en geen lange implementaties. Werk met ons samen voor een frisse, vernieuwende blik. We brengen snelheid, houden deze er in en zorgen voor bevlogen medewerkers en blije klanten.

Dank voor het invullen

Je bent bijna ingeschreven voor onze nieuwsbrief. Er is een bevestiging via e-mail naar je onderweg.